logo
Greek (GR)English (UK)

 

Dataworks_

    _Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών και Υπηρεσιών Διαχείρισης Χρώματος.

12

Η DATAWORKS διαθέτει ιδιαίτερα έμπειρο και εξειδικευμένο τμήμα SERVICE, το οποίο παρέχει υπεύθυνα τεχνικές υπηρεσίες, είτε στο χώρο μας, είτε στο χώρο του πελάτη.

Οι τεχνικοί μας, (μετ)-εκπαιδεύονται συνεχώς στα εργοστάσια κατασκευής (Mutoh, Summa, GCC, SEI Laser, Aristo, κ.α.) από τους ίδιους τους κατασκευαστές και έχουν άμεση και έγκαιρη πρόσβαση στις τεχνικές οδηγίες που δίνουν οι ίδιοι οι κατασκευαστές για τα προϊόντα τους.

Η επέμβαση με τον σωστό τρόπο και σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, διασφαλίζει την ταχύτερη, ασφαλέστερη αλλά και τελικά την οικονομικότερη επίλυση του προβλήματος του πελάτη.

Εμπιστευόμενοι την συντήρηση και την επισκευή του εξοπλισμού σας, στους εξουσιοδοτημένους από τους κατασκευαστές τεχνικούς μας, αποφεύγετε κακοτοπιές, καθυστερήσεις και συχνά ακριβότερες ζημιές που μπορεί να ακολουθήσουν μια λανθασμένη επέμβαση από μη εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό.

Σημαντικός επίσης τομέας, είναι η “Διαχείριση Χρώματος”  ( ICC profiles & Color Management ).

Με σύγχρονο εξοπλισμό και ειδικό λογισμικό, το τεχνικό μας τμήμα μπορεί να ρυθμίσει την χρωματική διαχείριση του ψηφιακού εκτυπωτή σας και να κατασκευάσει custom Color Profiles, έτσι ώστε να τυπώνετε στα υλικά της επιλογή σας με την μέγιστη δυνατή απόδοση και προπάντων με “το σωστό χρώμα”.

O συνδυασμός των αξιόπιστων ολοκληρωμένων λύσεων που η Dataworks προτείνει, σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία και το υπεύθυνο Service της, σας παρέχει την εγγύηση που χρειάζεστε ώστε ο εξοπλισμός σας να λειτουργεί πάντοτε σωστά.

Service και επισκευές σε μηχανήματα των εταιρειών :

  • MUTOH Printers & Cutters
  • SUMMA Cutters
  • FLORA Solvent & UV printers
  • ROLAND Printers , Cutters & Engravers
  • SEI Laser systems
  • GCC laser engravers και cutters
  • CAMTECH CNC Router & Laser

          κ.α. παρεμφερή μηχανήματα

 

Για να να επικοινωνήσετε με το service καλέστε στο 2310.566502 ή στο 210.2130103 ή στείλτε μύνημα στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (περιγράφοντας το πρόβλημα και τα στοιχεία σας) και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας !


       

TEXNIKH ΣΥΜΒΟΥΛΗ

Περιοδικές Συντηρήσεις Εκτυπωτικών μεγάλου μεγέθους.

Τα εκτυπωτικά με υγρή μελάνη βάση διαλύτη, χρειάζονται τακτική περιοδική συντήρηση από τον χειριστή ή /και από τον τεχνικό υποστήριξης. Είτε τα μελάνια είναι Eco, είτε Mild, είτε Solvent η ανάγκη συντήρησης υπάρχει, απλά σε διαφορετική συχνότητα και με διαφορετικές ενέργειες.

Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ειδικότερα στα Eco Solvent μηχανήματα που οι ανάγκες είναι μικρότερες, οι πελάτες να αμελούν ή ακόμη και αν αγνοούν τις ενέργειες που είναι απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία του εκτυπωτικού τους. Συναντάμε συχνά χειριστές οι οποίοι είτε δεν ενημερώθηκαν επαρκώς για την απαιτούμενη συντήρηση, είτε ενημερώθηκαν αλλά δεν κατανόησαν το πόσο σημαντικό είναι.

Σε αρκετές περιπτώσεις το μηχάνημα καταλήγει να χρειάζεται επισκευή, λόγω βλάβης η οποία θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί με την τακτική συντήρηση.

Άλλωστε δεν είναι τυχαίο το παλιό γνωμικό «λίγα γραμμάρια πρόληψης, πολλά κιλά θεραπείας»...

Αναζητήστε στα εγχειρίδια του κατασκευαστή του εκτυπωτικού σας τη λίστα με τις προβλεπόμενες ενέργειες συντήρησης. Διαβάστε προσεκτικά το τι ζητάει ο κατασκευαστής και λάβετέ τα υπόψη, παράλληλα με όσα σας είπε ο εγκαταστάτης τεχνικός του μηχανήματός σας.

Η ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης της Dataworks είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε σχετική με τη συντήρηση του μηχανήματός σας.

Σημαντική σημείωση :

Είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε τα γνήσια αναλώσιμα και ανταλλακτικά των κατασκευαστριών εταιρειών, όπως επίσης και η κάθε επέμβαση να γίνεται από τους εξουσιοδοτημένους τεχνικούς ώστε να διασφαλίζεται η σύμφωνη με τις οδηγίες του κατασκευαστή, διαχείριση, επισκευή και ρύθμιση του εκτυπωτικού σας.

Αν, όπως και αρκετοί άλλοι χειριστές λόγω της οικονομικής συγκυρίας, επιλέξατε τη χρήση συμβατών μελανιών ή ανταλλακτικών, τότε η καλή λειτουργία του συστήματός σας εξαρτάται κυρίως από την επιλογή της μελάνης και την υποστήριξη του προμηθευτή σας, αφού πλέον είναι αρμόδιος στο να διασφαλίσει τις κατάλληλες οδηγίες συντήρησης οι οποίες συχνά μπορεί να διαφέρουν από αυτές που δίνει ο κατασκευαστής για τη γνήσια μελάνη.

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να αποφεύγετε να χρησιμοποιείσετε μελάνια που εισήγαγε και προώθησε ο κάθε «τυχαίος» αν δεν πρόκειται για μια δοκιμασμένη, υπεύθυνη και με έμπειρο τεχνικό τμήμα, εταιρεία. Είναι ιδιαίτερα συχνές οι περιπτώσεις που η προσπάθεια για οικονομία κατέληξε σε μια ιδιαίτερα δαπανηρή ζημία που θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί.

servicecall banner
 
 
  remote-support   
 
 
icc profiles banner  
 

Τιμοκατάλογος

Τεχνικών Υπηρεσιών

βάση Χρονοχρέωσης>>

(download>>)

(Για ειδικές συμφωνίες, ειδικές εκπτώσεις, πολύωρες επισκευές, ή χρεώσεις βάση έργου, επικοινωνήστε)

Ο Τιμοκατάλογος ειναι ενδεικτικός.